tisdag 24 mars 2009

Som sagt var... MASSGAISTEN är en pina

Fy för marsväder! Hela dagsprogrammet riskerar att falera och jag vill inte ut den här snöstormen. Men måste... ärenden i Visby sedan träning med gula gruppen. Skrev som tur var i programmet att vädret styr träningarna i mars om vi är inne eller ute. Blir ett gammeldags pass med att träna på att vrida kompasshuset och lägga ut kompasskurs samt lite teori om hur man på bästa sätt använder sin kompass. Fortsätter stormen får jag nog ställa in så att ingen är UTE och halkar omkring i snöyran.
Så måste jag packa och det värsta är att kappsäcken står i UTEförrådet vilket betyder att jag alldeles strax måste öppna ytterdörren och gå UT. Bara att bita ihop eftersom båten går 7.20 i morgon och studenten väntar på att få flytthjälp av sina kära föräldrar.
Blir väl varken motion eller träning idag. Suck! Om inte väderrapporten stämmer och det blir avtagande framemot eftermiddagen. Svårt att tro.
Skogssport kom inte igår och jag ringde Agneta D prenumerationsavdelningen som lovade att skicka en tidning med posten så jag skulle ha den i brevlådan idag. Blir väl inte så på grund av vädret. Tydligen har inga plan landat idag.

Inga kommentarer: