torsdag 9 juli 2009

Mellansnack

Kanske är det någon ute där som undrar hur man kan vara så kass på att orientera när man som jag har hållit på så länge. Det är så att jag har haft mer eller mindre långa uppehåll i mitt tävlande av olika anledningar. Senaste uppehållet berodde bland annat på långvarig stress med utbrändhet och en alldeles för kort sjukskrivning (mitt eget fel) som följd.
För snart fyra år sedan började jag tävla igen och för drygt ett år sedan började jag löpträna. Det får gå som det som det vill med resultaten men det viktigaste är att jag motionerar på ett sätt som jag tycker är roligt.
Som barn- och ungdomsledare håller jag mig på grön - orangenivå och det är väl ungefär där jag är i mitt tekniska kunnande samtidigt som jag alltför ofta lämnar hjärnan hemma på huvudkudden när det är dags för tävling.

Inga kommentarer: