lördag 18 december 2010

Slöa tider

Det är slöa tider nu.
Det är inte mycket som blir gjort. Slöar bara. Kommer inte ens ut på promenad eftersom jag inte hinner ut den lilla stunden det är dagsljus.
Inte blir det bättre av jobbets julfest igår kväll och har varit ännu mera slö idag. Och då skall ni veta att jag inte dricker en enda droppe alkohol. Ändå är jag den tröttaste av alla.
Borde gå i ide så här års.

Har pratat med henne jag pratar med att försöka börja handarbeta eller måla igen. Tänkte för några år sedan att jag skulle lära mig att knyppla men eftersom jag inte hittade någon knypplingskurs blev det inte av.
All sån där kreativ tid har gått åt till skolarbetet, mina ideella uppdrag och datorn. Sorgligt på något sätt!

1 kommentar:

Mimmi Hek sa...

Dra ner på ideélla uppdrag och bejaka din kreativa sida är mitt tips.
Kram