söndag 27 februari 2011

Orienteringstankar

I min header till den här bloggen står det att jag skall skriva vad jag tänker och tycker om orientering. Men inte har det varit så värst många tankar om orientering de senaste månaderna.
I huvudet snurrar det runt en massa orienteringstankar men jag försöker lura mig själv genom att inte skriva ner dom. Det räcker inte att bara släppa uppdragen för att bli frisk utan måste även släppa tankarna.
Det låter tråkigt tycker jag.
Fortsätter nog att tänka och träna på att hålla tyst.

Årets uppdrag är pressansvarig för vår 2-dagarstävling i Lojsta samt att fortsätta vara ledare för våra yngsta.
Jag tycker fortfarande att det är kul att vara med barnen i skogen men det är förberedelserna som stressar mig. Till exempel kan jag bli helt stressad och slut av rita in tio enkla banor på träningskartorna.
Men pappa Bobban skall också vara ledare för gruppen och han är ung och frisk så det kommer att fungera bra!

Undrar om jag skall ändra min header?

Inga kommentarer: