tisdag 24 juli 2012

Orientering i havet?

"Tredje etappen avgörs i sommarorten Vilshärad och idag lyser solen över många orienterare. Det är en unik upplevelse att orientera och bada i havet på en O-Ringen etapp."
Kopierat från O-ringens hemsida.

Funderar lite på det där med orientera i havet. Undrar hur det gick till?
Funderar också på om man inte badade i havet vid Åminneetappen vid 5-dagars på den här ön 1977?

Men annars så är jag inte ett dugg avundsjuk på alla som idag var tvungna att plåga sig i värmen där i sanden.
Jag är inte heller avundsjuk på alla som kan springa i 5 dagar utan smärtor.
Och dessutom spelar det absolut ingen roll att jag fick erbjudande om gratis boende hos kusin Sylvia i Halmstad just den här veckan.
Spelar absolut ingen roll ... tror jag...

Oj, där ljög jag visst lite grann!


3 kommentarer:

Lena sa...

Ska vi inte ta och satsa på Boden nästa år?

Marie-Louise sa...

Jo, det gör vi.
Bort med alla krämpor och fixa till orken sen hyr vi alla gotländska orienteringstanter något "fett" med tillgång till massage, bassäng och paraplydrinkar!
Det blir bra.

Lena sa...

Kul! Ser framemot det!